logo

Πως θα χάσετε τα κιλά από το Πάσχα

diet, tips, woman

Έρευνες έχουν δείξει πως κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του Πάσχα οι Έλληνες και οι Ελληνίδες παίρνουν κατά μέσο όρο 2 με 3 κιλά!

Γι΄αυτό το λόγο εμείς είμαστε εδώ προκειμένου να σας δώσουμε μερικές συμβουλές για το πως να χάσετε τα κιλά που πήρατε τις προηγούμενες μέρες.

• Φροντίζουμε καθημερινά να έχουμε 5 γεύματα (πρωινό, δύο σνακ, μεσημεριανό, ελαφρύ βραδινό). Με αυτόν τον τρόπο, θα καταναλώνουμε μικρότερη ποσότητα φαγητού και θα επιτυγχάνουμε την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού μας.


• Καταναλώνουμε άφθονα φρούτα και τα λαχανικά, που αποτελούν τροφές πλούσιες σε νερό και φυτικές ίνες αλλά φτωχές σε θερμίδες. Δημιουργούν εύκολα το αίσθημα του κορεσμού και μειώνουν την απορρόφηση λίπους.


• Καταναλώνουμε τρόφιμα από όλες τις ομάδες (άπαχο κρέας, ψάρι, φρούτα, λαχανικά, άπαχα, γαλακτοκομικά, δημητριακά, ελαιόλαδο), προκειμένου να λαμβάνουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά μου χρειαζόμαστε.


• Αποφεύγουμε τρόφιμα όπως: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτελέσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά.


• Δεν τρώμε αργά το βράδυ.


• Μειώνουμε την κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών και αυξάνουμε την κατανάλωση υγρών (8-10 ποτήρια την ημέρα). Για παράδειγμα πίνουμε νερό, ελληνικό ή στιγμιαίο καφές, χυμούς, τσάι, ροφήματα (π.χ. κρόκος κοζάνης).


• Περιορίζουμε τα τρόφιμα με αυξημένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λίπος.


• Αυξάνουμε τη φυσική μας δραστηριότητα, η οποία με τη σειρά της εξασφαλίζει την αύξηση των καύσεων μας.

Comments are closed.