logo

Ψηλά τακούνια- Τι να κάνεις για να μην υποφέρουν τα πόδια σου

τακούνια, ομορφιά, γυναίκα, συμβουλές

Οι περισσότερες γυναίκες θέλουν να φοράνε συχνά ψηλοτάκουνα παπούτσια για να δείχνουν ακόμα πιο εντυπωσιακές. Όμως αυτή η επιλογή συχνά έχει και το ανάλογο τίμημα. Συγκεκριμένα υπάρχουν μία σειρά από παθήσεις που προκύπτουν από τη συχνή χρήση τακουνιών. Και για να το διευκρινίσουμε, ψηλά τακούνια λογίζονται όσα έχουν πάνω από 5 εκατοστά ύψος.

Οι πιο συνηθισμένες είναι το λεγόμενο «κότσι» (όταν συνδυάζεται με στενά παπούτσια). Η χονδροπάθεια που προκαλείται όταν επιβαρύνεται το γόνατο και η αρθρίτιδα σπονδυλικής στήλης που προκαλείται από την επιβάρυνση της μέσης.

Για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων, οι ειδικοί συμβουλεύουν να περπατάμε ξυπόλυτοι μέσα στο σπίτι ή να φοράμε τα αθλητικά μας παπούτσια. Επίσης να περπατάμε καθημερινά για 30-40 λεπτά, κάνοντας ακολούθως κάποιες απλές ασκήσεις διατάσεων.

Μυστικά για να στέκεσαι με … άνεση!

Όχι στενά παπούτσια

Μην αγοράζεις πιο στενά παπούτσια, από το νούμερό σου, με την ελπίδα ότι θα ανοίξουν και ότι κάποια μέρα δεν θα σε πονάνε. Πριν αγοράσεις τις γόβες σου βεβαιώσου ότι δεν σε στενεύουν καθόλου και ότι εφαρμόζουν σωστά στο πόδι σου.

Αγόρασε ορθοπεδικά βοηθήματα τα οποία θα ανακουφίσουν το πόδι σου από τους πόνους λόγω βάρους. Τέτοια ειναι τα πέλματα σιλικόνης ή ανύψωσης καμάρας.

Τακούνια στη δουλειά

Εάν φοράς ψηλά τακούνια στη δουλειά, κάνε μικρά διαλλείματα βγάζοντας τα για να χαλαρώσεις τα πέλματα σου από την πίεση.

Πριν φορέσεις τα τακούνια σου, βάλε τα πόδια σου κάτω από κρύο νερό για κάποια λεπτά. Έπειτα άπλωσε μία ενυδατική κρέμα και φόρεσε τα παπούτσια σου πριν προλάβει να απορροφηθεί.

Προσοχή στα πάρτι

Δύο ημέρες πριν από το πάρτι στο οποίο είσαι καλεσμένη και θα βάλεις ψηλοτάκουνα, φόρεσε τα καινούργια σου τακούνια μέσα στο σπίτι με μάλλινες κάλτσες. Έτσι θα ανοίξουν όσο χρειάζεται για να μην σε χτυπήσουν χωρίς να ξεχειλώσουν.

Μην κάνεις πεντικιούρ και απέφυγε το τρίψιμο με πέτρα στις ευαίσθητες περιοχές του ποδιού λίγο πριν φορέσεις τακούνια. Περιποιήσου τις φτέρνες σου αλλά άφησε τα ευαίσθητα σημεία εκτός. Το δέρμα σου θα είναι πιο ευαίσθητο και ταλαιπωρημένο με αποτέλεσμα ο πόνος να είναι διπλός αλλά και θα επιδεινωθεί η σκλήρυνση μέσα στις επόμενες ημέρες.

Άλλαξε τη σόλα του παπουτσιού με μία δερμάτινη ή σόλα από τζελ. Έτσι θα απορροφώνται καλύτερα οι κραδασμοί προκαλώντας σου λιγότερο πόνο.

Μην αγοράζεις τακούνια το πρωί, προτίμησε το απόγευμα. Κατά τη διάρκεια της ημέρας τα πόδια σου πρήζονται και μεγαλώνουν περίπου μισό νούμερο, άρα καλό είναι να αγοράσεις κάτι όσο τα πόδια σου είναι σ’ αυτό το …νούμερο. Τα τακούνια καλό θα ήταν να τα ψωνίζεις όταν το πόδι σου θα είναι στο σωστό μέγεθος.

Τύλιξε το 3ο και το 4ο δάχτυλο των ποδιών σου με χαρτοταινία ή σελοτέιπ. Αυτό το tip είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο καθώς υπάρχει ένα νεύρο ανάμεσα στα δύο αυτά δάχτυλα το οποίο ευθύνεται για όλο τον πόνο που σε βασανίζει κάθε φορά. Η ταινία σε αυτό το σημείο μειώνει την πίεση που ασκείται στο σημείο αλλά και τον πόνο.

Κάνε μασάζ και ποδόλουτρο όταν γυρίσεις σπίτι και βγάλεις τα παπούτσια σου, δεν θα σε απαλλάξει από τον πόνο που έχεις βιώσει όλο το βράδυ αλλά σίγουρα θα σε ανακουφίσει και θα τονώσει την κυκλοφορία του αίματος.

Comments are closed.