logo

Πως θα αντιμετωπίσετε την κατάθλιψη μετά τις γιορτές

Christmas, tips

Η περίοδος των Χριστουγέννων ολοκληρώθηκε αφού σήμερα άνοιξαν και τα σχολεία, κάτι που σηματοδοτεί παραδοσιακά το τέλος των γιορτών. Πλέον μπαίνουμε σε μία περίοδο κατά την οποία άπαντες προσπαθούν να επιστρέψουν στους φυσιολογικούς τους ρυθμούς. Να κάνουν οικονομίες λόγω αρκετών εξόδων που προηγήθηκαν και που έχει ως συνέπεια το διάστημα που ακολουθεί να χαρακτηρίζεται από αρκετά δυσάρεστα συναισθήματα.

Μάλιστα στο εξωτερικό υπάρχει και ορολογία για την απογοήτευση που επικρατεί μετά την ολοκλήρωση των γιορτών. Λέγεται holiday blues και δεν είναι καθόλου σπάνιο φαινόμενο.

Αυτό συμβαίνει καθώς πλέον το σπίτι δεν είναι γεμάτο ζωή από παιδιά, συγγενείς, στολισμούς κλπ. Όλα αυτά είναι πιθανό να προκαλέσουν σε μερικούς ανθρώπους ιδιαίτερα αυξημένο στρες, αδικαιολόγητο άγχος και ιδιαίτερα πεσμένη διάθεση.

Μην αφήνετε πολλά για μετά τις γιορτές

Πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι θεωρούν πως στην περίοδο των Χριστουγέννων θα καταφέρουν να ξεκουραστούν και έτσι με «γεμάτες μπαταρίες» αφήνουν αρκετές από τις υποχρεώσεις τους για τη νέα χρονιά. Αυτό όμως είναι λάθος και θα πρέπει να αφήνουμε λίγα και απαραίτητα για την πρώτη εβδομάδα μετά τις γιορτές.

Μιλήστε με τον κόσμο

Μια ακόμα λύση για να αποφύγετε την έντονη θλίψη μετά τις γιορτές είναι να συζητάτε με φίλους και συναδέλφους για το πως περάσατε και γενικά για διάφορα ευχάριστα πράγματα.

Προγραμματίστε δραστηριότητες

Εξίσου σημαντικό για να αποφύγετε απογοητεύσεις και στεναχώριες είναι να έχετε προγραμματίσει κάποιες δραστηριότητες ειδικά για τις πρώτες εβδομάδες του Ιανουαρίου.

Όσοι λοιπόν μπορείτε να έχετε τέτοια συμπτώματα σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, πρέπει να μην ανησυχείτε. Να γνωρίζετε πως δεν θα διαρκέσουν πολύ και με τον καιρό θα νιώθετε όλο και καλύτερα!

Comments are closed.