logo

Πότε να εμπιστευτείς τη γνώμη μιας πωλήτριας και πότε όχι

Πρέπει να ξέρεις που πας

Αν πας στις πιο μικρές επιχειρήσεις και δεν μιλάω για τα συνοικιακά που δουλεύουν maximum δύο άτομα, μιλάω για εκείνες τις επιχειρήσεις που έχουν περίπου 11-20 άτομα και δεις πως με το που μπαίνεις όλες ρωτούν αν χρειάζεσαι βοήθεια μην περιμένεις την ειλικρινή τους απάντηση. Δεν φταίνε εκείνες όμως. Φταίνε οι ιδιοκτήτες που δεν γνωρίζουν από σωστό marketing. Γι’ αυτό πιστεύουν πως αν κυνηγάς τον πελάτη από πίσω θα το καταφέρεις να ψωνίσει.

Το κόλπο με το νούμερο

Ένα άλλο μίνι τεστ που μπορείς να κάνεις είναι να ρωτήσεις την πωλήτρια αν σου ταιριάζει αυτό το σούπερ στενό ή μεγάλο t-shirt που δοκίμασες και μετά να της ζητήσεις έναν άλλο νούμερο. Αν εκείνη σου πει πως είναι πολύ ωραίο αλλά δεν έχει άλλο νούμερο να ξέρεις πως απλά προσπαθεί να σου το πουλήσει. Αν όμως έχει κι άλλο νούμερο στην ίδια ακριβώς μπλούζα αλλά επιμένει πως αυτό το στενό μπλουζάκι που φόρεσες σου πηγαίνει λέει πραγματικά την άποψή της. Δεν έχει να χάσει κάτι αν σου πουλήσει το small ή το medium!

Χαιρέτησες όταν μπήκες;

Δεν άνοιξες όλα τα μπλουζάκια από τα ράφια που ήταν διπλωμένα ενώ τα είχαν και κρεμασμένα; Ήσουν ευγενική όταν αρνήθηκες τη βοήθειά της; Τότε μάλλον δεν έχει λόγο να μην σου πει την αληθινή της άποψη γιατί σε συμπάθησε. Θα εκπλαγείς πόσο χαίρονται η πωλήτριες όταν οι πελάτες είναι ευγενικοί. Και πόσα μπορούν να καταφέρουν για σένα, μέχρι και έκπτωση!

Μεγάλες αλυσίδες

Μπήκες σε κατάστημα μεγάλης αλυσίδας όπου η πολιτική της εταιρίας είναι να μην ενοχλούν τον κόσμο παρά να μαζεύουν και να εξυπηρετούν όταν το έχει ανάγκη ο πελάτης; Αν τις βλέπεις να τρέχουν γιατί έχει κόσμο το κατάστημα το πιο πιθανό είναι να σου πουν ό,τι θέλεις να ακούσεις για να ξεμπερδέψουν μαζί σου.

Κλείνει το κατάστημα σε 10 λεπτά;

Μην περιμένεις την καλύτερη εξυπηρέτηση γιατί βρίσκεται ήδη 8 ώρες στo πόδι. Το μόνο που θέλει να κάνει είναι να σχολάσει στην ώρα της. Θα σου πει ό,τι θέλεις να ακούσεις και δεν θα σου πει την πραγματική της γνώμη.

Comments are closed.