logo

Καλή Χρονιά! 11 Tips για ένα πιο Θετικό Καινούργιο Χρόνο

Το 2020 ήρθε! Όλοι κάνουμε τον απολογισμό μας και σχεδιάζουμε ένα καινούριο ξεκίνημα με την ευχή ο επόμενος χρόνος να είναι καλύτερος από τον προηγούμενο.

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να δραστηριοποιηθούμε. Σε αυτό το άρθρο σου δίνουμε 11 tips για να έχεις ένα θετικό επόμενο χρόνο.

Βάλε όρια

Το να βάζουμε όρια είναι μια πρόκληση για όλους. Δεν είναι εύκολο να δείχνεις ότι δεν θα ανεχτείς κάτι παραπάνω. Το να βάζεις όρια στους άλλους είναι κάτι που συχνά τους θυμώνει, όμως πρέπει να ξέρεις ότι οι άνθρωποι που είναι πραγματικά δίπλα σου, σέβονται τα όρια σου.

Την νέα χρονιά λοιπόν, μάθε να λες «όχι», όταν σου ζητούν να κάνεις κάτι τελευταία στιγμή, όταν σου ζητούν να είσαι κάποιος άλλος.

Επίσης πες όχι σε δραστηριότητες που δεν σου κάνουν καλό και σταμάτησε να δείχνεις ανοχή στην άδικη και κακοπροαίρετη κριτική.

Αναθεώρησε τους στόχους σου

Οι άνθρωποι που θέτουν στόχους είναι πιο επιτυχημένοι. Θέσε ρεαλιστικούς στόχους που θέλεις να επιτύχεις μέσα στην νέα χρονιά. Επίσης, σκέψου τι στόχους είχες βάλει την προηγούμενη χρονιά και δεν τους κατάφερες. Αξιολόγησε ποιους αξίζει να κυνηγήσεις και για την επόμενη και ποιους πρέπει να αφήσεις πίσω.

Βάλε προτεραιότητες στους στόχους και στις δραστηριότητες που επιθυμείς να κάνεις για την νέα χρονιά και εστίασε περισσότερο στα «θέλω» παρά στα «πρέπει».

Χτύπησε την αναβλητικότητα

Το εμπόδιο που δεν αφήνει τους ανθρώπους να επιτυγχάνουν τους στόχους τους είναι η έντονη επιθυμία που έχουν για χαλάρωση και καλή και άνετη ζωή. Αυτή η επιθυμία δεν τους αφήνει να δουλέψουν σκληρά για να επιτύχουν.

Η αναβλητικότητα είναι μια κακιά συνήθεια, από την οποία είναι δύσκολο να ξεφύγεις. Κάνε μικρά βήματα βελτίωσης προς αυτή την κατεύθυνση. Όσο χρόνο και αν διαθέτεις, δεν καταφέρνεις τίποτε, αν δεν τον οργανώσεις σωστά.

Κάνε τις δουλειές σου, την ώρα που πρέπει να γίνουν. Μην αργείς στα ραντεβού σου. Στο επόμενο έτος βρες τρόπους να οργανώσεις τον χρόνο σου, να βάλεις προτεραιότητες στις δραστηριότητες σου και να απομακρύνεις όλα όσα σου αποσπούν την προσοχή από τους στόχους σου.

Μείωσε το άγχος

Λένε ότι το άγχος έχει καταστροφικές επιπτώσεις στον άνθρωπο, τόσο από άποψη υγείας αλλά ακόμη και στις διαπροσωπικές σχέσεις. Είναι γνωστό ότι το άγχος φέρνει νεύρα και θυμό.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής μπορεί πράγματι να είναι πολύ αγχωτικός. Βέβαια, το άγχος όταν υπάρχει σε χαμηλό βαθμό μπορεί να βοηθά να αποδίδεις καλύτερα. Όταν όμως ξεφεύγει, μπορεί να δημιουργήσει πληθώρα προβλημάτων.

Με το καινούριο έτος βρες τρόπους να μειώσεις αποτελεσματικά το άγχος.

Φυσικά, δεν είναι κάτι απλό, ούτε κάτι που μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη. Όμως σκέψου πόσο καλύτερα θα είναι τα πράγματα, αν έχεις λιγότερο άγχος, κάτι που συνεπάγεται ότι θα μπορείς να κοιμηθείς καλύτερα και άρα να αποδώσεις το μέγιστο των δυνατοτήτων σου.

Βελτίωσε το στυλ σου

Ο τρόπος που ντύνεσαι μπορεί να πει πολλά για εσένα. Τα σωστά ρούχα μπορούν να σε κάνουν να δείχνεις πιο ισχυρή και πιο σίγουρη, κάτι που μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε κάθε πτυχή της ζωής σου.

Μια ανανέωση στο στυλ σου θα σε βοηθήσει να δεις τα πράγματα διαφορετικά. Μπορείς να ανανεώσεις ή να ξεκινήσεις από το μηδέν την γκαρνταρόμπα σου πολύ εύκολα και να βελτιώσεις το στιλ σου χωρίς να σπαταλήσεις μια περιουσία. Μπορείς και εσύ να επικοινωνήσεις μαζί μας και εμείς θα σε βοηθήσουμε να φτιάξεις ένα νέο απίστευτο look.

Κοιμήσου καλύτερα και περισσότερο

Ένας μέσος άνθρωπος χρειάζεται 8-10 ώρες ύπνου καθημερινά, ενώ οι έφηβοι χρειάζονται ακόμη περισσότερο. Υπάρχουν όμως άπειρα πράγματα που μας αποσπούν, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο ύπνος μας και να μην μπορούμε να αποδώσουμε.

Στον χρόνο που έρχεται, πάρε την απόφαση να κοιμάσαι καλύτερα και περισσότερο.

Κλείσε τις συσκευές που σε αποσπούν, όπως η τηλεόραση και το κινητό τηλέφωνο, άφησε το άγχος της δουλειάς στον εργασιακό χώρο και προσπάθησε να κρατάς ένα σταθερό ωράριο στις ώρες που ξυπνάς και κοιμάσαι.

Γίνε πιο δραστήρια

Ξεκίνησε κάποιο άθλημα που σου ταιριάζει ή γράψου στο γυμναστήριο. Υπάρχουν πάρα πολλά είδη άσκησης, από ποδηλασία και τρέξιμο έως ομαδικά προγράμματα στο γυμναστήριο.

Γυμνάσου από λίγη ώρα τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, για να βιώσεις τα θετικά της σε όλους τους τομείς. Η γυμναστική θα έχει τεράστιο όφελος τόσο στην υγεία σου, όσο και στην συγκέντρωση σου.

Η άσκηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος αντιμετωπίσεις του άγχους και θα σε βοηθήσει να αποδώσεις πολύ καλύτερα κατά την χρονιά που μας έρχεται. Μέσα στους στόχους σου λοιπόν, προσπάθησε να συμπεριλάβεις όσο χρόνο μπορείς από την καθημερινή σου ρουτίνα στην μορφή άθλησης που σε εκφράζει.

Επιπλέον, προσπάθησε να αλλάξεις κάποιες συνήθειες σου, όπως για παράδειγμα την χρήση ανελκυστήρα ή τον τρόπο μετακίνησης. Μπορείς να χρησιμοποιείς τις σκάλες, όπως επίσης μπορείς να περπατάς περισσότερο.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάς ότι ένα έμμεσο αποτέλεσμα της άθλησης είναι ότι στο γήπεδο ή στο γυμναστήριο μπορείς να κάνεις νέες και ενδιαφέρουσες γνωριμίες.

Κάνε νέες γνωριμίες

Κάποιες φορές χρειάζεται λίγος χρόνος με τον εαυτό σου, για να οργανωθείς και να φτιάξεις το σχέδιο δράσης σου. Όμως η ζωή και οι ευκαιρίες για δικτύωση είναι έξω και σε περιμένουν.

Οι νέες γνωριμίες μπορεί να σε βοηθήσουν τόσο στον ερωτικό, όσο και στον επαγγελματικό τομέα.

Κάνε ότι χρειάζεται, ώστε ο καινούριος χρόνος να σε βρει λιγότερο ντροπαλή και περισσότερο κοινωνική. Αν είσαι εσωστρεφής και νιώθεις άβολα, μπορείς για αρχή να διαβάσεις τις συμβουλές μας για να βελτιώσεις τις επικοινωνιακές σου δεξιότητες και να τις εφαρμόσεις σταδιακά μέσα στον χρόνο που έρχεται.

Απόκτησε νέες εμπειρίες

Οι εμπειρίες μας γίνονται μέρος του εαυτού μας και ορίζουν το πώς σκεφτόμαστε και πώς δρούμε.

Στον καινούριο χρόνο προσπάθησε να αποκτήσεις νέες εμπειρίες. Ξεκίνησε ένα νέο συναρπαστικό χόμπι, κάνε πράγματα που πάντα ήθελες να κάνεις αλλά πίστευες ότι ποτέ δεν θα καταφέρεις και ταξίδεψε σε μέρη ασυνήθιστα και διαφορετικά.

Το τι θα κάνεις είναι μια προσωπική υπόθεση.

Μπορεί να θέλεις να πας σε ένα μουσείο να δεις κάποιο γνωστό έργο τέχνης ή να ταξιδέψεις σε κάποια μακρινή τοποθεσία. Ότι και αν επιλέξεις, βάλε το στο πρόγραμμα σου και κάνε το μέσα στο 2020.

Οι νέες σου εμπειρίες θα σου επιτρέψουν να δεις τα πράγματα με άλλο μάτι και σίγουρα θα έχεις δεκάδες νέες ιστορίες να διηγηθείς σε παλιές και νέες γνωριμίες.

Ξεκίνησε να τρως πιο ποιοτικά

Αυτό είναι μια προέκταση του παραπάνω. Το να ξεκινήσεις να τρως υγιεινά δεν είναι και τόσο εύκολο, όταν είναι πάρα πολύ εύκολη η πρόσβαση σε τροφές κακής ποιότητας.

Για το 2020 αφοσιώσου στην υγιεινή διατροφή. Απομάκρυνε από το τραπέζι σου, όσο μπορείς τις λιπαρές τροφές και κακής ποιότητας φαγητό απ’ έξω.

Επίσης, βάλε στόχο να αλλάξεις κακές συνήθειες, όπως την κακή διατροφή και τα γλυκά σε δύσκολες περιόδους και μάθε να μαγειρεύεις μόνος σου υγιεινά φαγητά.

Είναι εξαιρετικά δύσκολο να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες, όμως τα αποτελέσματα όταν η υγιεινή διατροφή γίνει μέρος της καθημερινότητας σου, θα σε εκπλήξουν. Ιδιαίτερα σε συνδυασμό με την άθληση, θα δεις διαφορές στην υγεία σου και στο σώμα σου και θα αισθάνεσαι ευεξία.

Διάβασε περισσότερο

Το διάβασμα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να πάρεις νέες γνώσεις και να εξασκήσεις τον εγκέφαλό σου. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να διαβάζεις ένα ή δύο βιβλία κάθε μήνα.

Διάλεξε μερικά βιβλία με θεματολογία της αρεσκείας σου και ξεκίνησε άμεσα.

Αν θέλεις ιδέες, μπορείς να διαβάσεις τα βιβλία σχετικά με την επιτυχία ή τις βιογραφίες κάποιων πολύ επιτυχημένων ανθρώπων, που θα απογειώσουν το κίνητρο σου για τον καινούριο χρόνο.

Ακόμη μπορείς να ξεκινήσεις να μαθαίνεις μια ξένη γλώσσα. Αυτό έχει διπλό όφελος, αφού θα μπορέσεις να το προσθέσεις στο βιογραφικό σου και ταυτόχρονα θα μπορέσεις να βελτιώσεις τις επικοινωνιακές σου ικανότητες.

Ο καινούριος χρόνος μπορεί να είναι θετικός για κάθε τομέα της ζωής σου. Είναι στο χέρι σου!

Comments are closed.