logo

Φθινοπωρινές τροφές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος

δίαιτα,, diet, ομορφιά, beauty

Πλησιάζοντας στις γιορτές του Χριστουγέννων είναι δεδομένο πως άπαντες θέλουμε να προσέξουμε τη διατροφή μας και να χάσουμε κάποια κιλά ώστε να είμαστε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση ενόψει των ρεβεγιόν που έρχονται.

Γι΄αυτό το λόγο εμείς σας παρουσιάζουμε ορισμένες φθινοπωρινές τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας.

Μπρόκολο

Το 91% της περιεκτικότητάς του είναι νερό. Το μπρόκολο μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε το βάρος σας, καθώς και να σας χαρίσει αίσθηση πληρότητας για περισσότερο διάστημα. Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τενεσί διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση λαχανικών με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό θα σας βοηθήσει να χάσετε ευκολότερα το περιττό λίπος.

Αχλάδια

Τα αχλάδια είναι πλούσια σε πηκτίνη. Η ουσία αυτή σας βοηθά να νιώθετε πλήρεις και χορτάτες για περισσότερο διάστημα. Με αυτόν τον τρόπο θα γλιτώνετε έξυπνα θερμίδες! Πάρτε μαζί σας στο γραφείο αχλάδια και πείτε αντίο στις λιγούρες.

Ρόδια

Αναμφίβολα ένα από τα πιο υγιεινά φρούτα. Τα ρόδια περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C και αντιοξειδωτικών. Πρόσφατες μελέτες έδειξαν πως μπορούν να γίνουν σύμμαχοί σας στη μάχη σας με τα περιττά κιλά.

Γλυκοπατάτες

Μπορεί να ακούτε πατάτα και να τρέχετε, μιας και γνωρίζετε πως οι υδατάνθρακες σας παχαίνουν, παρόλα αυτά μη βγάζετε από το διαιτολόγιό σας τη γλυκοπατάτα. Έχει αποδειχτεί πως η γλυκοπατάτα βοηθά στο να καίτε αποτελεσματικότερα το λίπος.

Κουνουπίδι

Οι φυτικές ίνες ξέρουμε πως βοηθούν στη δίαιτα, καθώς λόγω του ότι είναι άπεπτες ουσίες που μας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα, διώχνουν το φαγητό από το μυαλό μας. Το κουνουπίδι, που είναι πλούσιο σε αυτές (2 γραμμάρια φυτικών ινών ανά μισό φλιτζάνι), όχι μόνο βοηθάει στην απώλεια βάρους, αλλά τονώνει και το ανοσοποιητικό μας με τη βιταμίνη C που περιέχει.

Κάστανα

Είτε στα κάρβουνα, είτε βραστά, τα κάστανα αποτελούν ένα πολύ θρεπτικό σνακ, το οποίο και σας κρατάει χορτάτους για αρκετή ώρα, αφού περιέχει 4 γραμμάρια φυτικών ινών ανά μερίδα, και ταυτόχρονα συμβάλλει στη μείωση της χοληστερίνης και τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Προσέξτε μόνο την υπερκατανάλωση, γιατί οι θερμίδες του φτάνουν τις 370 ανά 100 γραμμάρια.

Κολοκύθα

Τι καλό σου κάνει μία κολοκυθόσουπα βελουτέ; Δεν σε παχαίνει (ok, εκτός αν την πήξεις στην κρέμα γάλακτος), αφού περιέχει 90% νερό, είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών, βιταμίνης Α, C και αντιοξειδωτικών. Και φυσικά, μυρίζει φθινόπωρο.

Μανιτάρι

Της υγρασίας βλαστάρι το μανιτάρι, λαχανικό του φθινοπώρου, συστατικό αμέτρητων πιάτων και πάνω απ’ όλα της μανιταρόσουπας που θα φας στο πρώτο κρύο. Διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη D και είναι μία από τις τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση.

Comments are closed.