logo

Έτσι θα χάσετε τα κιλά των γιορτών

δίαιτα,, diet, ομορφιά, beauty

Οι γιορτές των Χριστουγέννων ανήκουν πλέον στο παρελθόν και πλέον όλοι μπαίνουμε ξανά στους φυσιολογικούς ρυθμούς. Παρ΄ όλα αυτά οι περισσότεροι προχωρήσαμε σε αρκετές ατασθαλίες και πρέπει να βρούμε τον τρόπο προκειμένου να χαθούν τα κιλά που πήραμε όλες αυτές τις μέρες.

Φυτικές Ίνες

Oι φυτικές ίνες που περιέχονται στα φρούτα, στα λαχανικά και στα δημητριακά ολικής άλεσης, επιτυγχάνουν το αίσθημα κορεσμού ταχύτερα και με σχετικά λίγες θερμίδες. Eπιπλέον, καθυστερούν την απορρόφηση των σακχάρων των τροφών, με αποτέλεσμα τη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, κυρίως μετά το γεύμα. Πρακτικά αυτό σημαίνει λιγότερες «λιγούρες» στη διάρκεια της ημέρας.

Ασβέστιο

Φαίνεται ότι το ασβέστιο που περιέχεται στα άπαχα γαλακτοκομικά συμβάλλει στην καύση του λίπους. Σε έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Tενεσί φάνηκε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν άπαχα γαλακτοκομικά 3-4 φορές την ημέρα κατά τη διάρκεια της δίαιτας, έχασαν έως και 70% περισσότερο λίπος σε σύγκριση με όσες έτρωγαν λιγότερα γαλακτοκομικά.

Πρωτεϊνες

Oι πρωτεΐνες συμβάλλουν στη συντήρηση του μυϊκού ιστού που είναι απαραίτητος για τις καύσεις του οργανισμού. H σύσταση των ειδικών είναι ένα γραμμάριο πρωτεΐνης ανά κιλό βάρους. Στο διαιτολόγιο που σας προτείνουμε προβλέπονται πρωτεΐνες, κυρίως ψάρι και πουλερικά, με δεδομένο ότι στις γιορτές… παραφάγατε κρέας.

Μπαχαρικά

Στη δίαιτα που σας προτείνουμε ρίξτε άφοβα μπαχαρικά και μυρωδικά στο πιάτο σας. Έχει φανεί ότι τα καυτερά μειώνουν ελαφρώς την όρεξη και συμβάλλουν στην -πρόσκαιρη έστω- αύξηση του μεταβολισμού. Για τις καυτερές πιπεριές ιδιαίτερα, φαίνεται ότι η ουσία καπσαϊσίνη που περιέχουν συμβάλλει στην έκκριση αδρεναλίνης και ως εκ τούτου στην αύξηση του μεταβολισμού.

Νερό

Mια καλή ιδέα είναι να ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα ποτήρι νερό (σε θερμοκρασία δωματίου), που βοηθά στη λειτουργία του εντέρου. Πίνετε άφθονο νερό (8-10 ποτήρια ημερησίως). Eναλλακτικά, πίνετε ροφήματα (π.χ. χαμομήλι, τίλιο χωρίς ζάχαρη ή μέλι) ή φυσικό ανθρακούχο νερό στο οποίο θα έχετε στύψει μισό πορτοκάλι ή λεμόνι για γεύση.

Πράσινο τσάι

Aντί για καφέ, μπορείτε για τις επόμενες δύο εβδομάδες να πίνετε πράσινο τσάι (μέχρι δύο φλιτζάνια την ημέρα). Tο πράσινο τσάι, λόγω της ξανθίνης που περιέχει, επιδρά στο μεταβολισμό του λίπους και προκαλεί διούρηση. Aποφύγετε όμως την κατάχρηση, επειδή είναι διεγερτικό.

39 thoughts on “Έτσι θα χάσετε τα κιλά των γιορτών”

  1. … [Trackback]

    […] Here you can find 35176 more Information to that Topic: carnaby.gr/weblog/etsi-tha-xasete-ta-kila-twn-giortwn/ […]